första dagen på lovet

Så har mitt vårlov börjat.. Fattar inte hur det kan kallas vårlov när det är i mitten av februari.. hade det varit om några veckor hade det varit logiskt.. men just nu är det rätt så regnigt här, så känns ju inte så vårigt. Ajja, nog om det.

Har ägnat större delen av dagen sen jag gick upp vid halv elva åt plugg. Och nu börjar nationalekonomin bli färsk igen, och snart har jag gjort alla övningsuppgifter är på uppgift 14 av 17, så då kan jag ägna mig åt lite repetition och förståelse istället.

Imorgon ska de andra till groningen, så sitter just och funderar på om jag ska med. Hade varit kul att åka med, men samtidigt skulle det vara bra med en dags plugg till innan jag tar lite ledigt och hänger med Frida och Lollo till Rotterdam. För dit ska jag iallafall! Ajja, får fundera lite till på det innan jag bestämmer hur jag ska göra imorn.



Nu blir det till att återgå till pluggandet. Dock gillar jag inte min stol.. Plaststolar som är lite för hårda ger ryggont när man sitter på dem i x antal timmar i sträck.. Plus att min säng är tokmjuk så det gör ju inte heller det bästa för ryggen.. Funderar faktiskt på att förflytta mig till soffan snart istället med plugget, så ryggen och axlarna får vila lite.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0