plugga var det ja..

Suck, vad jag är trött på att plugga nationalekonomi nu.. eller trött på att plugga överhuvudtaget. Längtar till nästa gång jag har en dag utan plugg.. fast frågan är ju när det blir..? Känns inte som att det är inom den närmaste tiden iallafall.

Men hur som ska jag i nästa vecka ta tag i två saker i mitt liv! Jag ska börja träna, längtar såå mycket efter det! Har ju inte tränat sen i mitten på januari nu.. så det verkligen skriker i träningsnerverna (och i resten av kroppen oxå för den delen). Väntar bara på att mina foto ska komma så att jag kan hämta ut mitt träningskort. Men mamma och pappa skulle skicka dem idag så förhoppningsvis har jag dem på måndag, eller i alla fall på tisdag! Hade en sådan bra konversation med pappa igår på msn där jag försökte förklara var mina gamla skolkort låg.. det blev verkligen bra beskrivningar..



Först blev det såhär:
Tror jag har några gamla passfoton som ligger i trä-pappersamlaren på hyllan längst upp i bokhyllan. Den i blått och rött med hjärta på.  I annat fall ska jag ha mina gamla skolfoton från gymnasiet liggande i min gotlandsbörs i en av de små kartongerna från kalmar. Den som klockradion också ligger i tror jag.

Sen hittade de ett foto men behövde ju ett till.. så blev ytterliggare en förklaring)
Ja, de ska vara i någon av de små Ikea-lådorna, de med mönster på och där i ligger dem tillsammans med massa andra småfoton i min gotlandsbörs tror jag


Visst var mina förklaringar bra! Haha. =) Men de hittade dem i alla fall, så det var ju bra!

Det andra som jag ska göra nästa vecka är att jag ska på stan. Måste hitta ett par nya skor.. och sen gärna ett par jeans oxå. Dessutom ska en parfym inhandlas med, min favorit parfym är ju nästan slut och har ju bara två parfymer med mig ner, så en parfym måste köpas. Det blir Mars månads prioriteringar. Har ju inga resor inplanerade i Mars ju, så då kan man unna sig lite shopping istället.

stövlar liknande de jag är på jakt efter (dock med lägre klack), favoritparfymen och ett urval av tänkbara jeans :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0