Blondinbella is out

Blondinbella åkte ur Let´s dance... Yes!
 bild från tv4.se

Sorry, men hon såg faktiskt lite felplacerad ut: Stel i benen och armarna och inte mycket energi. Så det var ganska garanterat att hon inte skulle bli så långvarig i let´s dance. Att se hennes jive idag, tyckte jag var ganska hemskt. Nä, den var verkligen inte bra!  Dock tyckte jag att Kitty kunde åka ut före Bella, men kitty är iofs lite mer showig på scen och det gör faktiskt en hel del när det handlar om att stanna kvar eller inte.

De som var bäst ikväll kan jag inget annat än hålla med domarna om att det var Magnus & Annika och Laila & Tobias. De är mina favoriter och jag hoppas att nån av dem vinner, men får väl se hur det blir om några veckor.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0