en inbjudan

Såg att jag hade fått en rolig inbjudan i mailen innan idag..


Visst e den festlig?! Attans synd att jag inte kan vara med på den dock. Tror det kan bli riktigt kul. Som reggarna typ alltid är.... Men med pensionärstema så kan det bara bli sjukt kul! Ajja, lär ju få se bilder sen i alla fall. Så får väl nöja mig med det detta året. Är en av nackdelarna att åka iväg. Man missar allt skoj som händer hemma i sverige... fast vi lär nog få kul nere i nederländerna me.. Är ju redan en del inplanerat av frec o esn, så har de bara planerat bra så kan det bli skoj!

Nu ska jag återgå till mitt inte så ovanliga tentaplugg.. Som jag faktiskt tror att många bloggar handlar om just nu.. Iallafall många av dem jag läser.. Det märks att det är tentaperiod om man säger som så. Så man är ju iallafall inte själv om att tentaplugga! Alltid nåt bra.. :)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Kalle

haha va fasen är det där???

2009-01-14 @ 20:05:36
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0