en kväll på romein

Är hemma efter ytterliggare en kväll ute med utbytesstudenterna. Vilket gav att nu hittar jag äntligen till leeuwardens centrum med.  =) Kvällen började mat på en jättemysig källarrestaurang och sen gick vi vidare till Poppodium Romein där det var konsert med tre olika band. Med tre helt olika musikstilar! Var en jättetrevlig och rolig kväll, så det gillar vi. Och nyss kom jag, milla och satu hem efter en 15-20 minuters promenad..  Vi behöver verkligen cyklar. Att gå funkar ett tag, men inte i längden. Att ha 15 minuters promenad till skolan och minst 15 min till stan är inte det roligaste att gå varenda dag.. Så cykel behövs!

I skolan idag fick vi all möjlig information och häften minns man och resten är bara förvirrat. Men fcik iallafall koll på mina kurser, Det blev Supply chain management för även min del under första perioden, så jag kommer läsa tillsammans med de flesta av mina vänner här då. Sen blir det strategic management nästa period. Som jag hade valt sen innan. Fick även träffa han som är vår kontaktperson här och han verkade mycket bra. Även fast han inte har svarat på nåt av frida och lollos mail sen tidigare, men nu verkade han väldigt hjäpsam. Och det är ju bra! =)

Nä, ska ta och borsta tänderna nu, sen kolla på bonde söker fru bröllopet på tv4 replay! Måste ju se det!

Så godnatt!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0