examensfirande och slutplugg

Nu har jag haft en längre paus i pluggandet och istället firat kash och sherons examen. Nu kan man kalla dem fröken mer än väl! =) Var mycket trevligt och jag och kash vann dessutom musikquizet! Hehe! =)
Men nu är jag tillbaks inne hos mig och ska kolla igenom formlerna en sista gång och även räkna igenom en uppgift eller två.. Känner att det kan behövas om jag ska känna mig redo för tenta sen! Fast om jag blir det överhuvudtaget är en bra fråga.?!. Ajja...återstår väl att se hur det går imorn. I annat fall blir det omtenta i augusti! Haha! Bra framtidsplan!

Nä, plugga var det ju nu. Hoppas ni som läser detta slipper tänka på att plugga nu och istället har en trevlig och skön fredagskväll!

       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Kalle

usch. formler? låter som nåt statisitk eller national ekonomi? hemskt svårt!

2009-01-17 @ 09:35:33
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0