Flyttdag

Så var man i åhus igen!

Kl 19:15 lämnade jag nycklarna till lägenheten till emma och sade hejdå! Då hade jag varit igång med packande sen 09:00 imorse och sen kom familjen vid halv elva, elva. Och kl 19:00 var lägenheten tom förutom på soffan! Jisses, vad mycket jag hade. Var nog ingen annan än jag som trodde att jag skulle ha så mycket grejjor som det var! Både bussen och bilen blev nästintill fullpackade. Fast då har vi inte packat allt så litet som möjligt heller.. Så hade ju kunnat ta mindre plats om vi hade plockat isär tillexempel bokhyllan. Men det behövdes ju inte.. så varför göra det? =)

Men en sak kan man konstatera, man samlar på sig en hel del under 2 ½ år på samma ställe. Speciellt när man inte har gjort nån speciell storröjning under den tiden.

Kom till Åhus för ungefär en timme sen och nu ska jag faktiskt försöka sova.. Imorn blir det upp tidigt (för att vara mig det handlar om) för att sortera i bussen och sen ska jag o pappa vara på Prembergs och lasta av det som ska magasineras kl 9:00. Sen blir det in till stan för att lämna bussen vid tolvtiden och sen kl 13:00 har jag klipptid! Så blir effektiv dag imorn! Men som sagt, lite sömn nu lär ju inte vara helt fel! =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0