en massa frågor igen

Hittade lite roliga frågor på helenas blogg som jag kände är mycket roligare att svara på än att plugga... inte så ovanligt för att vara mig..

1. Hur gammal är du om fem år? 27, fyller 28... jisses!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jimmy
3. Hur lång är du? ca 163 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? himla bra fråga..minns inte. :S
5. Vem ringde du senast? Familjen
6. Vem ringde dig senast? Madde
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? från maggie om när vi ska ses innan jag flyttar.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på till vem det handlar om.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? en o en halv vecka sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blågröna
12. När vaknade du i dag? vid sex tror jag klockan ringde
13. Vilken är din favoritjulsång? Happy x-mas
14. Vilken är din favoritplats? Taizé... vad annars?! =P
15. Vilken plats föredrar du minst? obekväma stolar, strunt samma var det är
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en blekaste, nånstans där jag har jobb och sambo typ
17. Vad skrämde dig om natten som barn? att huset skulle börja brinna mitt i natten, eller att man skulle få inbrottstjuvar
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? det var säkert nåt roligt..
19. Hur stor är din säng? lagom för mig
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? oftast i bara trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre varav sover på två
23. Hur många landskap har du bott i? skåne o småland
24. Vilka städer har du bott i? Åhus (som iofs inte riktigt är en stad) och Kalmar
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror ju på om det är sommar eller vinter och inne eller ute..
26. Är du social? Ja, ganska iallafall
27. Vilken är din favoritglass? päronglass med chokladrippel från ottoglass :)
28. Vilken är din favoriträtt? fläskfilégryta med mango chutney, curry, banan o kiwi... mumma!
29. Tycker du om kinamat? Jupps!
30. Tycker du om kaffe? Ja, och godast är kokkaffe! Haha!
31. Vad dricker du till frukost? juice och kaffe,cappuccino eller te
32. Sover du på någon särskild sida? nä, varierar mig ganska så mycket..
33. Kan du spela poker? jajemen
34. Tycker du om att mysa/kela? Jaaa... vem gör inte det?
35. Vill du ha barn? ja!
36. Vilka andra språk än svenska har du läst? Engelska & ett år tyska och sen spanska på gymnasiet och nu ska det blir nederländska med...
37. Har du någonsin åkt ambulans? nepp
38. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, östersjön såklart!
39. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor, väskor & nöjen
40. Äger du dyrbara smycken? Ja
41. Vem är den roligaste människan du känner? Carlos o Mackan delar nog den platsen. =)
42. Sover du med gosedjur? ja, min nalle som jag haft sen jag var ett år ligger alltid i sängen
43. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En kudde
44. Flirtar du mycket? Enligt mig nej, enligt andra ja.. =S
45. Vilken var den senaste boken du läste? läser just nu -en plats i solen-
46. Läser du dagstidningen? alltid på nätet
47. Prenumererar du på någon veckotidning? Veckotidning nej, månadstidning -Hennes
48. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol av alla stationer, väldigt ovanligt för att vara mig
49. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? plugguppgifter
50. När var du i kyrkan senast? I julas
51. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ingrid
52. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Campat vad e de? Läger däremot och det blir väl 11-12 nätter
53. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? beror ju på vad man ser som speciellt.. Men skulle nog säga J.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0