fredagen

Kom hem för en liten stund sen från simrishamn. Har spenderat dagen där hos farmor o farfar med familjen. Trevligt o slappt o ganska god mat om än väldigt mycket! Som alltid, man lider inte precis nån hungernöd där. Blir snarare övermätt!
Var lite vemodigt när vi skulle åka hem.. Både farmor och farfar förmanade att jag ska ta det lugnt nu och vara rädd om mig.. då det är sista gången de träffar mig innan jag åker till nederländerna. Insåg då att shit, jag åker snart!!
Men, kan inte tänka på de nu ju.. Måste plugga istället.. massor! Har ju två tentor om exakt två veckor!!!! OMG!

Men det får bli imorn.. Nu ska jag snart ta och sova, känner att jag fortfarande ligger lite efter i sömn sen nyår, så får nog bli till att sova nu och sen blir de plugg imorn och på söndag. Samt packa ihop det jag ska ha med upp till kalmar igen.. Åker ju upp dit på måndag igen..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0