frukost

Nu sitter jag och äter min första ordentliga frukost i detta landet. Igår blev det en enkel variant eftersom jag inte hann handla något i måndagskväll. Supermarketsen i denna staden stänger 20:00 eller 21:00 på vardagarna, och kl 18:00 på lördagar och är oftast helt stängda på söndagar, så det gäller att planera lite nu i början när man handlar. I Kalmar var man ju van vid att maxi hade öppet 8-22 alla dagar i veckan. Men så är det inte här.
Men igår passade vi på att handla, så nu har jag iallafall mat hemma så att jag klarar mig ett tag.Fast måste nog komplettera med en del. Men det blir idag eller imorn.

Idag är det heldag på skolan som gäller.. eller heldag är det ju inte egentligen eftersom vi ska ses 12:15, men det kallas heldag iallafall. Ska ordna med kurserna, datorkonton och få scheman och sånt. Ska bli spännande att se vad jag ska få läsa. De andar som har sökt Investing in People har inte fått den kursen, så undrar om jag kommer få den. Eller om jag oxå ska läsa Supply Chain Management. Ajja, får väl se hur det blir.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0