I´ve got me a bike

Det blev inget ikea idag, så därför tog jag mig till stan istället och där köpte jag lite små saker och sånt som är bra att ha. Sedan köpte jag även en cykel och lås och lyse, så nu är det lite mer effektivt att ta sig fram. =) Var helt underbart att få sätta sig på cykeln och cykla hem. =)

Igår kväll var jag, frida, lollo, oscar och tündi, med några i frec kommittén hemma hos steffi och hade en skön slapp myskväll. Testade även spacecakes och brownie. Alltså kakor med haschsmör i.. Var ganska kul för när det hade gått lite mer än en timme satt alla och skrattade åt små saker, men sen lite senare var alla trötta istället.. :S Lite intressant påverkan, fast Danielle trodde det berodde på att alla var så trötta efter de senaste två dagarnas festande så det inte hade så stor påverkan på oss.. Men tror inte jag kommer äta det fler gånger iallafall..

Nu ska jag nog lägga in en tvätt i maskinen och sen får man se vad som händer efter det. Funderar på att se på svt-play och se "På spåret" från igår. Lagom slapp program att se innan det är dags att laga mat. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0