kaffebrist

Kom plötsligt på varför jag har fått sån himla huvudvärk.. Det beror på kaffebrist!
Har ju druckit minst två koppar kaffe om dan under de senaste två veckorna och inte en enda idag.. Inte konstigt att man har huvudvärk! Men nu kan jag ju inte dricka kaffe.. då kommer jag ju inte kunna somna sen.. Så nä, det får nog bli en kopp te och sen sova! Av te kan jag somna iallafall! =)

Kollar förresten på Grammisgalan ikväll. Jisses vad det finns artister och låtar som jag aldrig har hört... Var hittar dem alla???
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Kalle

hehe grammisgalan måste du ju känna igen mycket på!?



jag läste marknadsförign sen avslutade jag med media på IMJ, men det heter visst nåt annat nu, design å journalistik?

2009-01-07 @ 22:21:46
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0