lördag

Har allt fått mig en hel del plugg gjort idag... eller, så mycket blev det inte eftersom varje uppgift tar ett bra tag att göra. Men har ganska bra koll på det jag gjorde iallafall och satt från halv tre till halv åtta ikväll och pluggade så är mer än väl nöjd med mig själv! Lördagar är mina nya pluggdagar!
Det trodde jag aldrig jag skulle säga.. Har ju under mina studieår alltid haft helgerna heliga och speciellt lördagarna fria från plugg. (så långt det går) Men nu har jag pluggat tre lördagar under fyra veckor...så då måste jag säga att jag brutit mina pluggfriadagar. Fast så länge man mår bra av det så är det ju inte fel. =) Pluggar hellre än bara sitter och inte gör nåt vettigt alls.

Imorn ska jag packa och sen plugga igen... Är även bjuden till prällens (fredriks) 40-års öppet hus fest.. men vet inte om jag tar mig dit.. Får väl helt enkelt se vad jag känner för imorn. =) Han har ju bjudit in alla skuttarna (kyrkans unga) och ungdomsledare.. så kan bli en del folkdär, så det kan ju bli kul. =) Men får se om jag hinner o känner för det.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Zarah

hmmm.... jag blev inte bjuden på den, lite besviken nu:(

jag tycker faktiskt det låter roligt att plugga, hihi, vill själv inte göra något annat just nu! har sökt till omvårdnadsprogrammet i Kristianstad och får reda på torsdag om jag kommit in, så håll tummarna:)

ha det fnt, kramkram!

2009-01-04 @ 13:42:51
URL: http://minlillamolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0