ny strategi

Idag har jag ändrat min pluggplan fullständigt. Kände nämligen att så jag har pluggat fram tills igår inte funkar länge.. Det är inte effektivt om man har tenta på lördag, som jag har. Så nu har jag börjat med en av alla övningstentor istället. Det är lite mer övergripande om allt än övningsuppgifterna i kompendiumen (blev det rätt? att böja kompendium är inte det jag brukar göra).  Dem tar ju bara upp det som varje avsnitt behandlar och alltså tar det otroligt lång tid att gå igenom allt.. Så nu får det bli övningstentor istället! Får dock se hur lång tid jag kommer ägna åt plugg idag.. Igår gick det rätt bra tills det börjades flyttas här och det var massa folk gick runt.. Då försvann motivationen ganska så snabbt, plus att jag dessutom hade fastnat på en uppgift. Så då blev det avslut för gårdagen. Men idag är det som sagt nya tag, med ny strategi. Och sen om ett stund ska jag till Erika och lilla Leo istället och umgås lite, så då blir det iosf inte så mycket plugg.. men tror faktiskt jag har lagom med tid till att plugga ändå..

Men nu ska jag som sagt fortsätta med mina övningstentor.

Fick förresten ett mail från min husansvarige i leeuwarden om att den som  just nu bor i mitt rum som jag ska ha där nere, flyttar ut den 24:e jan, så det innebär att jag kan få tillgång till min lägenhet den 26:e när jag kommer ner! Jag e glad!!! E så skönt att slippa behöva fixa annat boende för första veckan där nere... =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0