packande

Nu har jag nästan packat allt som jag ska ha med upp till kalmar igen.. Resten packar jag imorn bitti... Tänker lite som så att är det nåt jag missar så är dfet inte det värsta, ska ju bara vara uppe i kalmar i två veckor.. sen flyttar jag ju ner allt till åhus. Så det är ju inte hela värden om jag glömmer nåt här hemma då. Ja, såvida det inte är mitt studiematerial. Isåfall blir det panik. Så de ska packas ner nu!! Dumt att glömma det här.


Denna bilden tyckte jag passade bra nu..
Är tokkallt ute, så varför inte tänka tillbaka till sommaren och härliga tider istället!

       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Kalle

trevligt med en kalmarbloggare! BBS?

2009-01-06 @ 16:19:04
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0