packning

Nu har jag nästan packat allt. Är bara lite som blivit tvättat som ska packas ner oxå och ett par skor o kanske en kudde. Om den får plats vill säga.. men det ska den få.. Jag är nämligen en sådan person som har skitsvårt för att vänja mig vid att sova på andra kuddar än min egna, och inte minst polyesterkuddar.. Det är sjukt svårt! Så kan jag ska jag ha med min egna kudde! =)

Min packning för ett halvår


Har konstaterat att jag lär ha övervikt ganska så garanterat.. fast så har jag packning för ett halvår med, så då får man faktiskt ha det. =)


Idag har det blivit en runda in till stan och storshopping på apoteket.. eller nja kanske inte storshopping, men panodil och lactrase tabletter är inköpta så att jag iallafall ska klara mig ett tag. Sen får det blir hollänska produkter istället.. eller vad det nu blir. Var även och tog ut lite euro, är ju bra att ha det med sig så att jag inte är bunden till kortet i början.

Nu ikväll blir det taizémässa i kyrkan. Ska bli mysigt med en taizémässa nu innan jag ska åka iväg, kan behövas för att lugna mina resnerver som börjar kännas lite nu. Känner på mig att det inte kommer bli mycket sömn i natt..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0