pluggpaus

Nu börjar jag känna att detta kan eventuellt gå vägen imorn.. men sen helt plötsligt kommer man till en uppgift som man undrar hmm, vad är detta?.. Men än så länge har jag löst även de uppgifterna. Känner att jag under dessa två veckorna har nog lärt mig lika mycket som under resten av kursperioden tillsammans.. eller nja.. kanske inte riktigt ändå! Men sen är frågan om det räcker till ett G?
Ajja.. I vilket fall måste jag ta en paus och iväg och handla nu. Ska handla lite frukt, grönsaker, mjölk o lite annat smått.. så funderar på var jag ska cykla.. Men det blir nog maxi, även fast jag inte ska ha så mycket.. Och egentligen inte vill dit och trängas med alla som fredagshandlar.. Men måste ju ha lite i matväg med mig till tentan imorn och sen är det ganska så slut på grönsaker och frukt hos mig just nu.. Så handling måste göras! Och det nu.. så kan jag plugga lite till sen innan jag ska joina sherons examensfest.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0