seg start

Idag är det verkligen en segstartad dag. Vaknade av huvudvärk vid halv nio.. så bestämde mig för att somna om och nästa gång vaknade jag av att telefonen ringde kl kvart i tio. Då var det pappa som stod utanför och inte hade nycklarna med sig.. Så fick gå upp och öppna för honom. Han skulle lämna ett paket han hade hämtat på posten och passa på att ta med sig den säcken med kläder som jag kastat och köra den till klädinsamlingen. Jag kastade en svart sopsäck med kläder igår, när jag pasade på att sortera kläderna. Det är ganska bra för att vara jag.. :P Sen blev det frukost och två huvudvärkstabletter för jag fortfarande hade huvudvärk. Och nu två timmar senare är den äntligen borta! Hoppas bara att den håller sig borta nu. Har typ haft huvudvärk i ett dygn, så tycker det räcker för ett tag nu!

Men nu ska jag nog ta tag i dagen istället. Pappa kommer ju snart hem.. Han skulle sluta efter middag, så då är det kanske bra om jag kommit igång med det fortsatta sorterandet. =)

Är förresten bara tre hela dagar kvar i sverige för min del nu!! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0