sista dan innan tenta

Då är sista dan innan tenta här.... ahhh... eller nja.. riktigt så är det inte än. Nu är det mest -kanske-dags-att-sätta-igång-och-plugga-nu- tankar. Idag tog jag mig faktiskt lte sovmorgon.. så gick upp vid kvart över, tänkte att det är bäst att man har sovit ut idag.. eftersom imorn blir det uppstigning kl 7:00 typ.. Och lär ju inte komma i säng i vettig tid ikväll.. Dels eftersom det är fredag, dels på grund av att jag ska på sherons examensfest i korridoren ikväll och även om jag går och lägger mig i tid, så kommer ju festen hålla på ett bra tag till... vilket gör att jag nog kommer ha svårt för att somna. Och att sova me öronproppar när jag vet att jag måste upp tidigt och med klocka dagen efter vågar jag inte.. Då är det rätt så stor risk att jag inte hör när klockan ringer sen... och det vill jag ju verkligen inte riskera.
Men det blir nog bra.. Nu ska jag iallafall komma igång för dagen.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0