skype och sammanfattning

Har nyss pratat med familjen via skype.. Eller mamma ringde på telefonen först och sen mitt i allt skrev pappa på msn samtidigt.. Så då kom vi på att det var dags att testa skype, bäst att passa på när man fortfarande har någorlunda lätt att ta telefonen till hands om det skulle strula.. Vilket behövdes. Blev lite lätt vägledning via telefonen och sen ännu lite till via skype.. Ljudet var inte riktigt det bästa först.. så blev till att sitta och vägleda och försöka förklara hur de skulle göra för att ändra ljudinställningarna m.m. Men sen funkade det ganska så bra! =)

Idag har det inte blivit mycket aktivitet här.. Har tvättat och skrivit på min jä**a inlämningsuppgift som jag är så fruktansvärt trött på just nu.. Och som fortfarande inte är klar, Suck... Men nu har jag "bara" sammanfattningen kvar att skriva..Dock är den lika svår som tolkandet jag har suttit o skrivit innan idag. Men den måste göras, så får väl försöka flumma lite text till den. Vilket jag inte brukar ha så mycket problem med när jag väl är igång och speciellt inte när stressen att man måste-ha-den-klar-snart infunnit sig! Sen när jag är klar blir det nog inskickning av den och hoppas att den blir godkänd utan att jag ska behöva göra kompletteringar. Helst ska den ju blir klar ikväll/natt, så kan jag bara ägna mig åt tentapluggande sen.

Nä, nu ska jag fortsätta med att skriva på sammanfattningen. Har haft paus nu i några timmar, så dags att sätta igång igen.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0