sunday och sol

Så var det söndag och än har jag inte kommit igång med mitt pluggande. Fast har hela eftermiddagen kvar! Däremot har jag agerat mattehjälp åt angelina.. eller så mycket hjälp vet jag inte om jag gett.. men har iallafall försökt hjälpa med det hon har frågat om. Är dock galet länge sen jag räknade gymnasiematte B så har glömt en hel del.. räknar ju bara andragradsekvationer, derivator och massa annan statistikmatte och nationalekonomi nu. Alltså motsvarighet till matte C och överkurs. Så lätt förvirrande att försöka räkna annan matte då.. :S

Idag är det galet kallt ute.. så gissar på att det kan vara ganska halt me. Igår var det typ isgata när vi var ute o gick. Utom på var gata som hade ett lager snö på sig istället.. Av nån anledning så har vår gata alltid helt annat väglag än resten av området. Konstigt värre!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0