träning, plugg och snart träff!

Idag har det varit fullt upp.. nästan iallafall.. Började med träning på friskis med madde kl 10-11:30, sen hem till mig. Duscha och laga mat. Sen har vi pluggat... fast tog en paus vid kvart över två för att ta en liten runda till bibblan för att skriva ut lite papper.. Den rundan blev inte så liten precis.. tog minst en halvtimme på bibblan.. På grund av sega datorer och skrivare som inte fungerade.. Men tillslut fick jag mitt sista kompendium utskrivet och madde sin artikel. Så då var det hem till mig för ytterliggare lite plugg, och för 40 minuter sen gick madde. Så nu sitter jag här och har nyss avslutat mitt plugg för dagen. Nu blri det lite mat i magen.. är tokhungrig! Sen göra i ordning mig lite smått och därefter om en timme o 20 min ska jag till studentpuben och träffa mina utbytesvänner! Skoj, skoj! Hoppas det blir trevligt! =) Annars kan det bli lite svårt att umgås i 5 månader sen.

Men nu var det mat ju!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Zarah

Tack så mycket! Trivs jätte bra i skolan, fattar inte varför jag inte gjort det tidigare:)

Hur går det själv i skolan då? Hade varit kul att hälsa på i kalmar nån gång och kanske festa lite eller nåt;)

kramkram

2009-01-09 @ 19:36:20
URL: http://minlillamolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0