trevlig dag

Har haft en mycket trevlig halvdag med Zarah... och molly, fredrik och lina lite me.. =) Började med stan och lunch där, som blev på buffé på oceans city. Mmm, gott! Sen gick vi lite till på stan och därefter köpte vi med oss lite fika och körde till viby och hem till Zarah o Fredrik för att kaffe o fika. Kollade samtidigt på The duchess, en väldigt bra film enligt min mening. En Anna-film helt enkelt. I slutet fick vi dessutom sällskap av molly som vaknat efter sin sovstund, en sötare o gulligare tjej måste man leta efter! Så go! =) Sen var vi även inne hos Lina o Roger lite som höll på att flytta in i lägenheten mitt emot! Trevligt de me! Är alltid kul att träffa vänner man inte ser så ofta! Så blev helt enkelt en mycket trevlig dag me zarah! Tack vännen! =)

Ikväll har det blivit hemmakväll me familjen. Och körslaget förstås! Och Hanna gick vidare så jag är glad. Min favorit var iofs Wells, men han åkte ju ut förra gången, så då fick man börja hejja på Hanna istället! Men nu ska jag hoppa ut till soffan o vardagsrummet istället o se vad som är på tv nu. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0