trevlig kväll!

Nu e jag hemma efter en mycket trevlig kväll med mina blivande sverigevänner tillika resvänner! Eftersom studentpuben var ganska så stängt så begav vi oss ner på stan och hamnade på krögers istället. Men där var lika trevligt , så det gjorde absolut inget! Lärde känna mina resvänner himla mycket och hae en mycket rolig kväll. Pratade, åt måt, drack och tillslut spelade vi även kortspel. =) Ett tag fick vi även sällskap om en man som talade o sin tid till sjös och hur skillnaderna var mellan sverige och "världen". Det var ju intressant.. hrm.. inte. Men, men..efter ett tag försvann han igen.. Hade kanske varit en annan sak om vi hade känt varandra mer väl, men när man nyss träffats (typ), så vill man ju gärna prata med varandra istället och inte nån ytterliggare. Tror iallafall att vi kommer att bli ett bra och härligt gäng i leeuwarden! =) Så det känns bra.. Alla är ganska öppna och pratglad och det gör ju ganska så mycket! Och dessutom har vi lika funderingar.. så det är ännu bättre! :)

Nu ska jag iallafall försöka sova.. men får se hur det går.. är fest i korridoren och den låter inte som att den ska sluta inom det närmaste.. Suck.. Öronproppar kanske det får bli i natt?!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0