de går framåt

Ännu en dag har ägnats åt statistikuppgiften och nu börjar den bli klar. Har gjort allt räknande och fått fram det statistiska, så nu ska det bara tolkas.. Men vad är det egentligen för skillnad på att tolka och göra en ordentlig tolkning? Till exempel så står det i en uppgift tolka regressionskoefficienterna och i en annan uppgift gör en ordentlig tolkning av regressionskoefficienterna?? Det är för mig ganska likvärdigt.. men det är det kanske inte?!  I'm confused!
Ajja.. får väl skriva så gott jag kan ändå. =) Och hoppas att det blir godkänt tillslut!

Fick ett trevligt plugg besök av madde idag me. Hon kom uppom när hon hade slutat skolan och hade nån timme över innan hon skulle börja jobba.. Är bra när man bor centralt! Fast så behövde hon låna en av mina böcker me. (Det är bra när ekonomer och sjuksköterskor har nytta av samma böcker). Men jag förstår inte hur man kan ha tenta på metoddelen i metod&uppsats. Det känns helknäppt! Men det går väl antagligen eftersom Madde ska ha just det nästa vecka.. Jag är glad för att jag inte läser sjuksköterska. Men så har det iofs aldrig funnits som alternativ för mig heller... Så kan ju bero på det! =)



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0