uppackningsdags

Har blivit dåligt med bloggande idag med. Men att flytta tar tid.. och idag har det typ varit fullt upp sen jag gick upp halv åtta imorse. Först börja tömma bussen. Sen vid nio-tiden körde pappa och jag hela 6 kvarter iväg till prembergs, lagret där jag ska magasinerat allt i minst 5 månader. (känns bra att ha så nära till sina saker) Där blev det effektiv tömning av bussen och vid kvart i tio var vi hemma igen. Sen blev det till att börja packa upp och sortera kläder. Sen vid halv ett körde vi till stan och jag var och klippte mig. Fick det genomklippt och några cm kortare.. Skönt att ha det gjort innan jag åker! Så har sådär 5 centimeter kortare hår nu, men när jag kommer hem igen lär jag ha desto längre hår. =)

Gick även lite på stan och köpte lite småsaker som jag behöver med mig. Hittade bland annat en enkel vit bastopps-tröja på JC:s rea för 60 kr, helt okej pris! =) Rea är allt bra ibland! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0