let´s dance och brustabletter

Igårkväll när J var och tränade så ägnade jag tiden åt att kolla på fredagens let´s dance program på tv4 replay. Missade ju det i fredags och eftersom jag älskar allt som har med dans att göra så måste man ju iallafall se första avsnittet.. Så det passade ju bra att se det igår när jag inte hade så mycket annat för mig.. Måste säga att jag var förvånad över en del. Vissa trodde jag skulle vara duktigare än vad de var och andra var bättre än förväntat. Ska bli spännande och se hur de utvecklas. Missar ju dock morgondagens program oxå.. men då kan jag nog iallafall se tv-reprisen på söndag istället tror jag. För även om det är bra med att kunna se det på internet, så är kvalitén bättre på tv:n.. Så ser den hellre på tv när man kan. Vilket inte är så länge till.. men ändå!


Kom förresten att tänka på brustabletter när jag var tvungen att ta en sådan innan idag mot min huvudvärk som jag hade då. Visst är det konstigt att en tablett bara genom att läggas i vatten kan lösas upp på ett så snabbt sätt. Det är lite intressant tycker jag.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0