tankar om leeuwarden o körslaget

Jag är klar med min inlämningsuppgift och som ni nog kan förstå så är det himla skönt! Nu är det dock bara på nästa del istället. Tentaplugg i exakt samma ämne.. Känner på mig att om ungefär en vecka tror jag att jag kommer vara galet trött på allt som har med statistik att göra.. Skönt att jag inte ska läsa det på ett tag sen. =)

Har suttit och kollat upp lite mer om leeuwarden nu och jag tror att jag ska skicka iväg ett mail till SSH, de som har hand om bostäderna och höra om det finns möjlighet att få tillgång till sitt boende tidigare. På min hyresperiod står det nämligen 1/2 till 31/7.. Men för det första kommer jag ner redan den 26/1 och för det andra åker jag senast den 30/6, så hade varit bra om det hade gått att ändra den hyresperioden.. Borde ju iallafall gå att korta ner den om jag säger till om det innan jag betalar min första hyra.. för så länge jag gör det så har ju inte kontraktet börjat gälla än. Nej, får nog ta och knåpa ihop ett mail och skicka iväg och höra om det. Skadar ju aldrig att fråga.. Sen är det ju dock en annan fråga om jag får ett svar tillbaks. Frida hade skickat iväg nåt mail, men det hade visst inte fått nåt vidare bra svar på sin fråga... Om jag kommer ihåg rätt, så får väl se hur det går för mig.


Kollade på körslaget nyss och var det nån mer än jag som blev förvånad över att Nanne åkte ut.. Hon är ju en av mina favorit.. Wells är bäst och erik är oxå rätt så bra.. men Nanne var ju solklar för mig.. Så det var synd.. Men låten var kanske inte den bästa när det handlar om att få röster. Då hade nog en av hennes egna låtar varit bättre. =)

Jaja, så är det. Nu snart ska jag nog ta och packa ihop lite. För imorn eftermiddag ska jag åka iväg igen.. mot jkpg blir det denna gång. Känns konstigt att åka från kalmar en söndag... händer ju inte så ofta, men det var det enda som passade för både mig och J, så så får det bli. Vill ju hinna träffas innan jag åker iväg, så då är det till att vara flexibel, och om jag tentapluggar här eller där har ju inte så stor betydelse... Lär få lika mycket gjort i vilket fall.. =) Det är det braiga när man läser distanskurser!

Nä, om man skulle ta och knåpa ihop det där mailet nu.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0