rabalder i ramlösa

Kvällens tv-måste bestod av "Rabalder i Ramlösa" från fredriksdal i somras... Jag bara älskar allt som har med Eva Rydberg att göra. =) Och speciellt fredriksdalsproduktionerna... de är galet bra! =) Hoppas att det blir att vi kommer åka dit nån sommar och se dem där nån gång. Sa det senast igår att jag vill det, så hoppas det blir av snart!


bild från media.hd.se


Nä, nu ska jag snart ta och gå och lägga mig. Imorn kommer madde hit vid nio, sen blir det plugg hela dan. Skönt att få sällskap när man pluggar, är lättare att sitta och verkligen plugga då. Annars blir det lätt massa annat man kommer på att göra. Men som sagt. Först lite sömn! Ska nog ta och läsa lite i min bok som jag fick i julklapp med. Liza Marklund - en plats i solen... Ännu en favoritförfattare. =)




       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0