reafyndat

Nu är jag sjukt trött på att packa... har ju ingenstans att göra av alla lådor nu, känns det som iallafall. Hallen är typ full... Men får väl sätta dem lite längsmed där de får plats... och inte står allt för mycket i vägen. Var ute oc gick en runda innan, skulle lämna tillbaks hyrdvd:erna som jag och madde lånade i lördags och sen en sväng ner på stan. Min frystejp som jag använt till att packa med tog slut innan, så var ju tvungen att köpa en ny. Så en sväng in på Åhléns blev det och där hittade jag både packtejp och ett album (som jag ska sätta in mina studentkort i) och sen en pocketbok me, tänkte passa på att köpa med mig två - tre st, så jag har lite svenska böcker till resan och med mig ner. Och allt var rea-på-rea-fynd! De kör 50% på reapriset nu, så allt som allt kostade det 121 kr! och då fick jag 1000 fotofästen oxå med mig hem, fast de var inte på rea. 121 kr tyckte jag var mer än överkomligt och väldigt passande till min budget just nu me. (Vilken är att spara så mycket pengar som möjligt och köpa så lite som möjligt innan jag åker iväg.)

Men nåt jag missade som jag upptäckte när jag kom hem är att jag glömt att gå till bibblan och lämna min International economics bok. Attans.. Ajja.. får väl se om jag orkar ta en promenad till innan åtta ikväll.. eller om jag ska ta det imorn istället.. Lär ju hinna med det då. Men risken finns ju för att den råkar komma med i nån flyttlåda, och det är dumt!


Såg en utmaning på en annan blogg innan idag som var lite rolig så den gjorde jag..


       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Kalle

haha en utmaning som passar mig, vänsterhänt :D

2009-01-19 @ 21:22:58
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Zarah

Ja, det vill jag väldigt gärna:) Jag kan när som denna veckan men det skulle passa alldra bäst på lördag. har prov på fredag så jag måste plugga rätt mycket i veckan.

Men det är ju om du kan då? Vi kan ju luncha på stan eller så?

Pussåkram

2009-01-20 @ 10:46:33
URL: http://minlillamolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0