packat, ont i höften o lite annat

Detta skrevs innan jag gick och la mig igårnatt.. men var nåt strul med servern då..

Nu har jag packat det mesta.. eller nja.. kanske inte. Har en garderob kvar att tömma och hela byrån! Men däremot har jag sorterat och slängt en massa papper och tidningar som bara låg och drällde. OCh sen har jag packat ner de mesta i köksväg. Bara lite kvar! Men det tar vi imorron.. Nu pallar inte min rygg längre.. eller det har den inte gjort sen elva tiden ikväll. Då tog jag och bara satte mig i soffan istället och slappade och kollade på tv. Sista kvällen i min älskade soffa! =( Snyft! Imorron blir den emmas istället.. Lite synd.. Men jäkligt skönt att slippa flytta den.. Den är ju inte precis den lättaste att flytta och väger rätt så mycket.. Så är skönt att emma ville köpa den av mig! =)

Ikväll har tv:n stått på hela kvällen... med sport i massor. Först handbollsmatchen, som sverige vann och därefter idrottsgalan! Är ganska lagom program att ha på när man håller på att packa. Inget man måse följa slaviskt utan kan istället kolla lite då och då och samtdgt göra annat! Sånt är bra.. Men sen jag satte mig på golvet för att fixa nåt och sen hade tokproblem att ta mig upp.. På grund av min höft (som det måste vara nåt fel på), så blev det avslut på packandet för idag (som nu iofs har gått en timme in i nästa dag). Att jag dessutom har fått tokont i ryggen gör ju inte det hela bättre. Kom förresten fram till när jag satt där på golvet och hade ont i höften att, undra hur det ska gå för mig om jag i framtiden ska föda barn? Med mina kramper som jag kan få i höften och att den låser sig ibland lär ju inte vara bästa förutsättningarna för det.. Hmm.. ska kanske kolla upp min höft nu är jag tänker på det.. Fast har så mycket jag iofs behöver kolla upp om min kropp så då får jag nog göra en helkroppsundersökning när jag väl tar mig så långt som till en läkare. =)

Jaja.. Nu ska jag iallafall sova. Sen blir det uppstigning om åtta timmar för att fortsätta packa och sen kommer familjen vid elva - halv tolvtiden om allt går som det ska. Sen blir det effektivitet till max. Maggie o Roger skulle nog komma förbi och hjälpa till lite om de hade tid me, och det får gärna nån mer göra om den känner för det! =)

Men först sova! Godnatt!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0