nervös..?

Sitter nu och äter en tallrik pasta med carbonarasås.. Det kunde man inte tror att jag skulle göra för ett halvår sen ens.. (har aldrig gillat carbonarasås.. Men sen hipp, happ så fick jag det i en annan tappning och plötsligt så var det min nya favorit pastasås.. Fast just nu smakar det sådär.. men det beror nog mest på att jag inte har så mycket vidare matlust. Vilket antagligen beror på att jag börjar bli nervös... har ju dels en tenta att tänka på, sen utflytt ur lägenheten och knappt en vecka senare flytt till nederländerna. Inte konstigt att kroppen inte mår så bra.. Men, men.. det är bara stå ut och låta bli och tänka på det för mycket.. Dock ringde farmor innan och skulle höra lite hur det känns att lämna kalmar nu snart.. och då fick man ju ännu mer tankar.. Men förändringar är ju bra.. så det ska dessa också bli! Lärorikt om inget annat! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0