onsdag

Ställde kl på halv åtta imorse, men tror ni att jag kom upp då.. Nejdå, först fem i åtta fick jag för mig att kolla på klockan och insåg att shit, jag bör nog gå upp nu! Iallafall om jag skulle hinna duscha, inkl göra inpackning i håret och äta frukost innan madde kom. Så blev in i duschen och när madde kom vid kvart över nio, var jag helt klar. Sen har det blivit plugg, med mig vid datorn och madde vid kökbordet, pluggandes två olika ämnen. Men ändå lika.. förstår inte vad sjuksköterskor ska med statistik till? Iallafall inte så avancerad som nollhypotes och signifikationsnivå.. Det är ju sånt jag sitter med nu.. Iofs på en helt annan nivå. Men ändå? Vad kan de ha för nytta av det?? Det är smått ologiskt för min del..
Efter några timmar begav vi oss ner på stan för en lite promenadpaus, det var skönt och behövligt! Och lagom kyligt ute, med ännu lite mer nyfallen snö på marken. =)

Nu har madde gått och tränat och jag borde egentligen fortsätta med min statistikuppgift. Har gjort halv nu, så har bara halva kvar. Men känner att det känns i huvudet att jag suttit framför datorn sen nio imorse. Huvudvärken börjar kännas nu. Så får nog bli en lite längre paus och sen sätta mig med det igen ikväll. Har som mål att jag ska ha klart den imorn eftermiddag eller senast fredagförmiddag, så kan jag fokusera på att plugga till tentan sen! =)


       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0