onsdagkväll

Kollade på semestersvenskar innan ikväll.. Faktiskt ganska bra program, enligt min åsikt. Fast är alltid kul med reality-program, och kul att få följa olika reseledares världar. Sen att jag för några år sen hade tanke på att bli det gör det hela lite roligare. Men vem har inte funderat på det nån gång?
Men nu har jag iallafall tagit tag i en av de "drömmar" och de saker jag sagt att jag vill göra. Den att plugga utomlands.

Bjuder på två bilder på dagens nya frisyr.
Med plattat hår

Och oplattat hår



Pappa var äntligen inne och hämtade ut en ny mobil, efter himla massa tjat från mig. Hans gamla har han haft i 3 år minst och nu funkade inte tvåan alls.. så då ansåg jag att han måste ha ny mobil. När man inte kan ringa 112 så är det lite illa.. Inte för att man göra det så ofta men ändå! =)
Blev iallafall en mycket snygg mobil.. fast min är snyggare (enligt mig iallafall :P )
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0