bilder

Idag har det som sagt regnat typ hela eftermiddagen/kvällen.. fast mycket lättare idag gentemot fredagens ösregn. Tog förresten lite bilder då på regnet och på grillningen. Vi höll ju på att grilla just som det började att regna!
Checka in hur det ryker från grillen

Pappa fick låna mitt jiingiparaply för att slippa bli allt för blöt när han skulle vända grillbiten

Det var en halv meters sjö på gatan utanför våra grannar när det hade slutat regna. Man kan snacka om en väg under vatten då.


Tog faktiskt en bild på mig och min nya skjorttunika som jag köpte i torsdags idag.. Så här är ett litet smakprov av den. =)


När det regnar och man inte har så mycket för sig åker kameran fram och brossan fick också komma med på bild!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0