den kommande veckan =)

Åh, denna veckan som kommer ser jag framemot... Trots att jag jobbar typ större delen av veckan. Men utöver jobbet finns det planer för iallafall varannan kväll.. Det gillar jag! Att ha nåt att se framemot efter jobbet gör det hela lite roligare och det är bara inte det där, usch ännu en jobbdag imorn. Dock lär det bli väldigt lite sömn vissa nätter, typ tisdagnatt, torsdagnatt, fredagnatt och lördagnatt.. Men det tar jag igen på dagen... eller nåt. Fast skulle vara underlättande om jag kunde byta bort min lördag. Måste bara komma ihåg att kolla upp det när jag jobbar på tisdag.

Iallafall så är veckans planer följande
Måndag: Ledig, gå långpromenad med mamma (om det är uppehållsväder), Kristianstadsdagarna med Hanna
Tisdag: Jobba
Onsdag: Ledig, långpromenad/springa, Ledin på kvällen antagligen med brossan (ev fler)
Torsdag: Jobba
Fredag: Jobba, carro o lisa kommer ner, 25-årsfest för Tobbe o krstd-dagarna
Lördag: Jobba, Tivolirock me carro
Söndag: Jobba, antingen till farmor o farfar i simrishamn eller degeberga marknad

Sen åker familjen på semester på måndagen efter.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0