dilemma

Just nu hatar jag att bo hemma i ett hus med bara en tv. Hade så gärna velat se hela minneskonserten för Michael Jackson. Men eftersom resten av familjen skulle se på Allsång på Skansen och nu Morden i Midsommer så fick jag bara se början av det. Eller ungefär tio min av minneskonserten. Resten av tiden åt vi. Så nu hoppas jag innerligt att det går att se i repris eller på internet sen. Det måste det ju göra?! Om inte tidigare så blir det nästa vecka när resten av familjen är iväg på semester och jag är själv hemma. Åh, jag vet att det går att se via livestream på datorn, men känner inet för att sitta på mitt  ganska så varma rum och kolla på det när vardagsrummet är svalare. =) Sen är morden i midsommer väldigt bra me. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0