Looking forward!

I helgen kommer två av mina favorittjejer ner till skåne.. Carro som jag typ kommer träffa varannan helg under sommaren (om allt går som planerat) och lisa som jag inte sett sen nyår! Ska bli så kul! Då blir det 25-årsfest för tobbe, smens, tivolirock m.m. En av de bästa helgerna under sommaren kan man ju påstå! =) Men innan dess har jag en ledig dag imorn där kvällen ska spenderas i stan. Med bland annat Madde, Malin och Ledin, och en massa till folk. Sen ska jag även försöka hinna med att träffa mia o mange i nåt öltält me. =) Sen på torsdag ska det jobbas igen.. Kan man gissa på att jag kommer vara lite trött då när jag ska upp. Lär ju inte vara hemma lika tidigt imorgonnatt som jag var igår. Men det brukar gå ändå! Dock är det ju jobb 4 dar i sträck sen, med tre sena kvällar till de mornarna.. Fast det ska nog lösa sig. Är bara att gilla läget helt enkelt.

Längtar tills ni kommer töser!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snart kommer vi och gör kristianstad osäkert! Ska bli så kul att träffa dig igen!

Puss, puss!

2009-07-08 @ 20:10:48
URL: http://litelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0