ont i tänderna och lägenhetsletande

Har sjukt ont i tänderna idag, eller ja i vänster nederkäke... Tror där är en visdomstand på väg upp, för det gör riktigt ont i sista tanden i käken och i tandköttet. Får väl se om det går över om nån dag. Det bör det/ brukar det göra om det är visdomständerna som växer. Men ont gör det i vilket fall!

Annars har det idag bakats här hemma. Mamma och jag bakade lite småkakor.Frysen var tom och behövde få lite påfyllning så blev brysselkex och gaffelkakor med havre. Gott, fast jag är inte så mycket för kakor längre. En kaka räcker gott och väl för min del.

Sen har jag då fortsatt mitt lägenhetsletande i Kristianstad me. Går inte sådär väldigt mycket framåt.. Fast än så länge behöver jag ingen lägenhet heller, först om en månad helst. Har efter att jag kollade in det lilla av schemat som ligger ute för magisterprogrammet i redovisning och ekonomistyrning konstaterat att det skulle inte vara fel att ha en lägenhet i kristianstad lagom till 1:a september. Ska nämligen vara i lund kl 08:00 på morgonen den dagen och då behöver jag åka från åhus kvart i sex på morgonen för att vara på ekonomihögskolan till åtta. Så hade jag bott i krstd då så hade jag iallafall kunnat sova 20 minuter längre. Men får verkligen hålla tummarna om jag ska ha fått en lägenhet till dess. Eller iallafall ha lite kontakter. Så om nån vet nån ledig lägenhet i stan, hojta till!!



 
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Anna, härligt att höra att det blev Lund ändå. Blir det för en termin eller det är längre? Hör av dig när du är här nere. Kramar i massor

2009-08-04 @ 16:39:15
Postat av: Anna

Det blir ett år, tanken är den iallafall. Ja, det ska jag absolut göra. :) Kramar

2009-08-07 @ 18:20:24
URL: http://zunnygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0