plugga i lund i höst eller inte?

Jag har ett problem, eller kanske mer ett dilemma. Har kommit in på magisterutbildningen i lund - redovisning och ekonomistyrning. Men måste tacka ja, senast den 30:e juli och vet inte hur jag ska göra. Vill jag verkligen plugga ytterliggare ett år just nu? Har jag motivation för en magisterutb för tillfället? Det är en himla bra fråga?
Men samtidigt om jag inte får jobb så vet jag inte vad jag gör i höst, fast man ska ju inte tacka ja till nåt som man är osäker på. Då går jag emot mina egna filosofier. Himla svårt det här!

Ajja, får fortsätta fundera och se vad jag kommer fram till.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Anna, Belgien och Kalmar i all ära, men klart du ska till Lund. Weii.

2009-07-23 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0