Tisdag

Har inte så mycket att skriva.. har ännu en ledig dag. En mycket seg och tråkig sådan.. Längtar till helgen, för på lördag efter jobbet åker jag till Carro i uddevalla! Sen blir det diggiloo på söndag och på måndag kväll åker jag ner igen. Ska bli kul och skönt med lite miljö ombyte. Och komma bort från familjen. Visst är det skönt att vara hemma.. men blir himla segt. Som sagt en lägenhet skulle vara skönt att ha nu.. eller snart iallafall! Vill ha nåt att se fram emot!

Har plockat fram mina statistik papper och böcker för att kunna börja plugga till min tenta.. Men motivationen är långt borta. Att sätta sig och plugga på nåt som man redan har pluggat på en gång är inte så kul och därmed inte så motiverande. Men får trots allt sätta mig ändå.. Ska klara tentan när den väl är sen.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0