Tisdag

Det är konstigt det här med att sova när man är ledig. Igårkväll gick jag och la mig inte allt för tidigt precis.. men ändå vaknade jag till vid sextiden i morse (min vanliga uppstigningstid), sen somna om, vaknade igen vid åtta, halv nio, somnade om igen och vaknade sen vid halv tolv. Då gick jag upp! Och nu måste jag ju vara utsövd, iallafall tillräckligt för att jobba i fem dar.

Har ägnat dagen åt att slappa ännu en dag. Låg ute i solen och läste ut min engelska bok som jag började på i februari.. All you need is love, äntligen är jag klar med den. Fast är lite synd faktiskt, för den var faktiskt bra när man väl kom in i den, typ sådär efter kapitel 35. =) Efter att jag läst ut min bok flyttade jag in, då det började åska och regna lite smått och sen har jag skrivit en platsansökan som jag ska ta och skriva ut senare och sen skriva ytterliggare än. Tycker det är så tradigt att skriva jobbansökningar men det måste göras om jag vill ha nåt jobb. =/ Så är bara till att bita i det sura äpplet och göra det.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0