fin tanke, men totalt värdelöst!

Åh, vad arg man kan bli! Läste idag om dukas konkurs och de oinlösta presentkorten.
Jag fick i 20-års present ett presentkort på Duka på 500 kr, och nu när Duka har gått i konkurs är det totalt värdelöst. Visst man kan ju tycka att på 3 år bör man ju ha löst in ett presentkort, men när det inte fanns någon duka i Kalmar så blev det liksom aldrig av. Är ju inte precis så att man tog med presentkortet när man skulle till Kristianstad heller, då tänkte man liksom på att presentkortet är ju giltligt i 10 år. Men tji för det fick jag och eftersom jag var utomlands i våras så tänkte inte mamma och pappa heller på att lösa in det när det blev känt att Duka skulle gå i konkurs. Så nu har jag ett presentkort och en 20-årspresent som är helt värdelöst. Var en fin tanke, men fullkomligt värdelös nu.. Så nä tack presentkort vill jag inte ha fler, då är pengar bättre!



Tänkte skiva om gårdagens konsert som jag var på med familjen.. men det får bli senare när jag har mer lust till det. Är fortfarande alldeles för irriterad för att skriva just nu..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0