helgen och chappen

Är lite bloggtorka här för tillfället, (som på de flesta andra bloggar). Sommaren tar min tid! Eller ja, vad jag gör är en himla fråga. Men mycket datortid blir det inte.. Inte några längre stunder iallafall.

Helgen blev i vilket fall ganska slapp, förutom jobbandet då, som var allt i från slappt! Jobbade med anette hela helgen och hade verkligen fullt på vandrarhemmet och på frukosten, så när jag väl kom hem blev det mest slappa. Natten till lördagen regnade, åskade och blixtrade det inte lite mycket. Vilket gjorde att sömnen blev desto mindre. Att vara själv i ett hus är alltid lite scary när det åskar och blixtrar mitt i natten (tidigt på morgonen). Sen regnade det från och till under hela helgen så därav slappheten. Tv:n var min vän fram till resten av familjen kom hem från sin semester i lördags kväll. =)

Igår hade jag äntligen en ledig dag igen, och då bar det av till High Chaparall med familjen och Mattias. Så min sovmorgon som jag egentligen behövde blev det inte så mycket av. Fick bara sova 40 minuter längre än vad jag går upp i normala fall. Men, men vad gör man inte för att komma iväg lite. =) Blev en rolig och trevlig dag på high chaparall även om det regnade till och från. Fast då lyckades vi oftast vara under tak. :-P

Idag har det blivit jobb igen och sen nu i eftermiddag gick vi en runda till maria magdalena marknad. Som vi ännu ett år har gångavstånd till. Är allt lite skönt när man bor 2,5 kvarter ifrån. =)

Har även bokat tågbiljett upp till carro till den 1:a, sen jag fixade mig ledig den andra. Så om mindre än två veckor bär det av till uddevalla och götet! Skoj, skoj! Lite minisemester på 2,5 da!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0