panik var det

Så var det visst redan torsdagkväll och idag blev det jobb till kvart över ett. Och ser ut att bli detsamma imorgon. På vägen hem från jobbet blev det en runda inom kvantum för att handla melon som jag blev riktigt sugen på igår, och lite ost då osten i detta huset börjar ta slut. Sen blev det även inhandlat frimärken som var huvudanledningen till handlandet. Skulle nämligen skicka iväg en jobbansökan idag, så då är det ganska så bra att ha frimärke till det! =) Resten av dagen har det blivit väldigt lugnt. Fick mina tre filmer jag beställde på CDON i måndags, så satt och kollade på två av dem i eftermiddags, först bridewars och sen djävulen bär prada. Är skönt att ha lite slappa dagar ibland.


Har förresten glömt att nämna en lite läskig händelse som hände mig i lördags när jag och carro var på tivolirock. Då fick jag verkligen känna på känslan som maggie har fått en del gånger. Fast kanske på ett annat sätt. Men panikångest var det, minst sagt!  Fick rättare sagt klaustrofobi i en folkmassa. Mitt under Artmades konsert...
Vilket blev genom att jag och carro stod ganska långt fram från början och sen efterhand så kom det mer och mer folk fram som självklart skulle stå längst fram. Så tillslut när jag hade sådär 5 långa killar som ställde sig mitt framför mig och bara tryckte på åt alla håll och som var lite fulla och och inte brydde sig om de som stod runt om sig så fick jag värsta paniken av att jag inte kunde andas och bara rusade ut ur tältet som artmade spelade i. Var sjukt scary och skakade en hel del i kroppen när jag väl kom ut och carro satte mig ner på gräset. Man kan verkligen påstå att min klaustrofobi som jag tidigare bara fått av trånga mörka utrymmen har fått ännu en utlösande faktor, trånga folkmassor! Tror jag skrämde upp Carro lite med när jag först fick min panik.. men hon var bara underbar och höll sitt lugn iallafall. =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0