Shopping

Igår eftermiddag efter att jag hade jobbat och vi (familjen) hade ätit och sånt så åkte vi in till stan. Jag hade som mål att hitta lite nya toppar och helst ett par nya shorts me, plus en kalender och hårprodukter var planerat att köpas.
Det blev två och en halv timme inne i stan och när vi åkte hem hade jag med mig två toppar, ett linne, ett par 3/4-byxor, en kalender (filofax närmare bestämt), hårprodukter och en optikertid med mig hem. Linnet och byxorna hittade jag på indiskans rea dessutom som var ta 2 reavaror betala för 1. =) Det dyraste inköpet blev min filofax, men det är istället sånt som går jämnt ut om några år. Och nöjd är jag dessutom, blev en stilren svart filofax med en silvrig detalj på. Var ju även inne på synsam för att höra om mina ögon som blir sjukt röda ibland. Det resulterade i en optikertid för årskontroll senare idag. Så får se vad optikern kan tänka sig det beror på och dessutom se om min syn har förändrats igen.. Hoppas inte det!

En av gårdagens inköp


Och min nya kalender/filofax mitt i all annan röra på skrivbordet



Imorse när jag vaknade var min första tanke; vilken dag är det, just det torsdag, skönt, bara en tidig morgon till innan en ledig dag.. Känns inte så väldans positivt när man tänker så det första man gör när man vaknar, men tidiga mornar är inte riktigt min grej längre.. Var för några år sen men verkligen inte nu.. Fast är bara lite mer än en månad kvar nu, sen blir det nog plugg för min del istället. Skönt!
Väl hemma från jobbet idag blev det till att sitta med det där roliga som att betala räkningar och ringa samtal till bland annat länsförsäkringar. Sånt som man alltid väntar med, men som måste göras.Och nu är det gjort. =)

Därför ska jag nu istället nog ta och lägga mig i soffan och se o m jag hittar nåt spännande/lagom ansträngande att kolla/slötitta på på tv.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0