wells med mera

Igår kväll var det som sagt lite konsertdags igen.. Eller ja, vad man ska kalla det. I vilket fall var jag med familjen i stan och såg Wells i Parken på Sommarlust. Brossan var i sitt ess som vanligt när han är på en konsert. Fast att Robert Wells är hans största idol (en av dem iaf) gjorde att han var ännu mer i sitt ess. Fast första delen var han ganska så lugn och var inte uppe och hoppade mer än en gång, men sen under andra delen var det full fart. Tror han var minst lika varm som de på scen om inte mer. Och visst är Robert Wells med orkester bra. Men den som var bäst var enligt mig Lennie Norman, hans stand-up var/är riktigt bra och rolig! =)

Idag har det blivit ännu en dag med jobb och sen till kvantum för att handla och därefter klippning av gräsmattan här hemma. Brossan skulle klippa gräsmattan men till slut var det ändå jag som klippte halva iallafall. Fast det berodde mest på att det blev lite rakare och gick lite snabbare när jag klippte än Emil.

Nu håller jag på att impregnera mina regnjackor, kom på att det kan vara bra att ha impregnerat dem till söndag. För om det skulle bli regn på söndag så är det bra om kläderna håller lite bättre tätt än vad de gör nu. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0