1 år sedan examen

Idag är det ett år sedan jag tog examen (på datumen, på dagen var det ett år sedan igår). Och vad har jag gjort sedan dess? Jo, pluggat fast inte ens så att jag kan ta ytterliggare en examen. Inte än iallafall. Vilket det hade blivit om jag istället för att åka som utbytesstudent hade läst magister. Då hade jag tagit magisterexamen idag (eller igår).  Men är ganska så nöjd med mitt val ändå! En utbytestermin är ju faktiskt helt okej det med. Speciellt när man ser till jobbsökandet. Vad slår mest då liksom, att ha pluggat utomlands eller ha magister. Det är utomlands faktiskt! Så enligt det har jag gjort ett bra val. Sen kan jag ju fortfarande läsa magister och lär nog bli det om jag inte får jobb till hösten. :)

Men tänkte främst med detta inlägg säga grattis till alla som tar examen nu idag eller imorn med för den delen! Grattis Rebecca, Joan, Elin och alla andra!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0