ang. mat och sällskap

Nyss när jag satt och åt middag (som bestod av gårdagens kycklingwok och vitkålssallad) kom jag på att detta är ju sista lördagsmiddagen på ett tag som jag äter själv! Åh, vad skönt det ska bli att både slippa laga mat till bara sig själv och att ha någon att prata med under tiden man äter! Numera är det oftast tv:n och nån sovandes i soffan som är mitt sällskap! Japp, för av någon anledning är det nästan alltid så att Milla eller Satu eller båda två ligger i soffan och sover när jag lagar mat och ska äta. Så ska bli kul att äntligen få lite sällskap igen när man ska äta. Och dessutom blir det storsällskap vid en av mina första måltider i Sverige efter som jag kommer hem på midsommar. Så passande! =)

Dock är det ju inte alltid under dessa månaderna jag har ätit själv. Vi har ju både grillat tillsammans, haft påskmiddag och varit ute och ätit några gånger. =)

En bild från när vi var på pannkaksskeppet och åt ja, just det pannkakor!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Monkey



Håller med! Det är ju roligare att äta med någon annan.

2009-06-14 @ 01:56:49
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0