börjar gå mot sitt slut

Har haft min sista CBL-lektion idag. Skönt att ha dem över. Avslutade dessutom lektionen med att oscar tog foto av hela gruppen. Det är nog utbytesstudenter som får för sig att göra det. =)  Till min sista CBL lektion blev jag ju självklart dessutom sen, men för en gångs skull så berodde det inte på att jag var sen hemifrån. Istället hade jag oturen att lyckas komma lagom till det blev en broöppning. Så fick stå där och vänta i några minuter, vilket gjorde att jag blev sen till skolan. Sen på vägen hem fick jag oturen igen att det blev broöppning precis när jag kom fram till den igen, och då regnade det istället. Men, men går ju inte att göra så mycket åt dem. Är ju bara att ta och vänta istället.

Idag är som sagt vårt fina väder borta, eller sol har vi då och då, men värmen är ju smått förändrad. Fast skulle ju vara konstigt om det var varmt och bra väder här längre än en vecka i sträck. Det är ju emot nederländernas rykte. =P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0